Wednesday, December 09, 2009

info sAlah

sorri cikna..aku bg info salah kt ko..
padan muka aku, len kali cek dlu bile org kasi info...
ni haaa....

result provo kuar 11...
result betul kuar 22...


n satu lagik....

Pelajar semester terakhir yang akan berijazah pada semester ini dikehendaki mencetak rekod masing-masing iaitu CANGRED terkini dan senarai kursus yang didaftar semester ini pada Kampus Sejahtera dan mendapat pengesahan pengijazahan melalui Penasihat Akademik masing-masing. Pelajar yang mendapat pengecualian unit perlu melampirkan surat kelulusan pengecualian unit. Cetakan berkenaan perlu diserahkan kepada Puan Azizah Saad selewat-lewatnya 30 Disember 2009.

harap maklum...
maaf ye cikna...

pasal bilik tuh..
hem...tekun bukak 24..saujan aku x dpt info plak..
ko kat umah ek cikna? aku ingt ko da balik kampus..huhu
aku plan2 nk balik dlm next week..aiyaiyaaii..

No comments: