Sunday, April 25, 2010

hapuslah airmata

salam bersiaran dari mo4~

lately nie, mata asek nk bergenang jeh. pergh~ malu seyh~ bagai membuka pekung d dada..ahaks! apekah...lempang tau! da lama xbuat entry touching2, penuh makna tersirat...mcm blog yg lame dlu...huhu...

ntahla...aku anggap ini sume salah cik hormon. hormone imbalance kot.

sedaya upaya buat.....alalalala~ aku x reti menulis tibe2.

malam2 skang susah nk tido, need 1 hour before ley lelapkan mata, pusing2 dlu, bile bace buku, nguap2, xley nk digest dah. sepatah haram aku xpaham...bace gitu jeh, for the sake nk tido, tp once letak buku, pergh..mata tamau tido..huuuu....sgt membenci kan. ngada sungguh...pandai buat refleks kalo org amek buku...lempang tau!

esok paper embedded system..boleh d katekan..paper yg killer gak..hhoho..menci2. baru chapter 12..3 chapter to go!! kamon2!
lagi...

aku rase..aku rase..aku xtaw ap aku rase..bile kite punye yg laen ntok mengongsi rase, maka yg dulu2 nye terabai xterasa bukan? maaf. kadang2 aku jua begitu. sedarkan aku. huuu

perubahan..people do change ryte? percayalah. every people change. it juz kite mnyedari atau tak, kite perasan atau x. istiqamah atau x. secara ikhlas atau x. kalau perubahan baek? alhamdulillah..kalau xbaek? nauzubillah~ doakan moga kembali ke alam nyata. mgkin terlena sebentar, xsedar. rancang nya laen, buat nye laen. manusia kan...kadang2 alpa..even kite taw, signifikan nye.

sudah2 la syg...pujuk diri. kadang2 kite sedih sendri, pedih sendri, cube d renung kembali, mgkin semalam kite sudah sedihkan org, pedihkan org. siapa tahu kan? maka, d bagi pula kite merasa ape yg kite bg pada org. Dia itu adil. Maha adil.

hidup kat atas muka bumi nie, bukan hidup sorang2. so, take note jugak. org sekeliling. kalau ko xmau d kecam. kalau aku mmg jenis xpeduli ap org ckp..janji aku bahagia? camne? hahahha...lu pk la sendri~~

pape pon~~ chaiyok untuk sume! ntok aku jugak! yg bnyk maen....lately nie~ huhuiii~nk grade xnak oiiit~

p/s : entry nie hanya ap yg bermain d pkiran lately nie, agk carca marba sbb x synchronize sket. it juz....lambakan rasa yg berlegar d minda~ huhu...

p/s 2 : bai! okeh, x sbar nk tggu ptg bsok!


No comments: