Tuesday, June 02, 2009

lalu lalang

salam.

lalu lalang..~~lalu lalang~

pagik2 td, pas masuk kje...kul 810.... kul 830 kuar..p carik mkn...masuk PEQ 4102 itu..start enjin dan jalan!!~....tujuan utama carik nasi lemak! gler craving nak makan nasik lemak yg lemak berkrim d sukai ramai~ huhu, kalo dulu, trun jeh around 9 pagi msti razes setia ade d cafe saujana itu..mkn nasik lemak...tp itu cerita dulu. huu~ pusing punye pusing. gile hampeh! byg kan la..aku ley x jumpe gerai nasik lemak...kempunan x terkate. smp ke bandar parit buntar mencarik..kuasa apakah yg membawa aku ke sana pon aku x taw. yg pasti aku nak nasik lemak! last2 stop kat tepi pasar basah yg aku x pasti ape yg d jual..jalan2..kunun2 bukan waktu keje..sesuka hati akuh jeh..ade nmpak bnyk gerai jual nasik lemak..tp, xdak yg dine-in..da la bgkus dlm daun pisang, kalo dlm polistren, bley gak aku mkn dlm keta..hmm, pandang jela..last2 bli kueh..balik cedec. Smpai Cedec da around kul 930 pg..balik tnpe nasi lemak! argghh~

itu crte pgik. crite ptg..aku terlajak..hobi aku skang nie, tyme org p lunch, aku balik bilik..TIDO! kalo ade hati nak lunch aku pegi, kalo xdek hati, tido lagik bgus! tido tghari mmg mula menjadi hobi aku belakangan ini. n yg pling bes..aku terlajak tido..sdar2 da 2 stgh! pergh~ melompat aku dari katil..dgn x zohor nye lagi...serve ur ryte! siap pnye siap..masuk cedec kul 3 lbey kurg..dgn sarung sandle jeh..mmg nak cepat tadik..tgk..sume sepi..The RO's ade meeting i guess~ hmm, selang stgh jam..pintu lab design itu dikuak...ade org masuk, aku x amek pusing, dgn lagu love story berdendang d telinga nyanyian Taylor Swift..aku tenggelam dlm dunia sendri..tapi..pintu itu dikuak lagi..dan lagi..dan lagi..aku mmg pantang kalau tgh concentrate buat keje org lalu lalang! aku toleh~ owh...the RO's~anuar,qayum,hasyim n encik Kus..hmm, muke maseng2 ketat..baru pas meeting ngan pengarah arr tuh~ aku berpaling ke arah leptop kembali..selang 15 min, encik Kus dtg tarik krusi sblah aku...hasyim n qayum pon join sekaki..gler saikooo..aku rase cam bakal dibebani~ aura2 itu makin dekat..n goal!!!! mmg pon!!

mukadimah..~~

Encik Kus : saye rase...kite kne cepatkan WSN nie la..design full kne siap mggu nie..Dr kate dlm 3 bulan nie nak siapkan dah ntok tnjuk kat client.
aku : (dgn gelabah nye mencabut earphone dan menggangguk.."ok2, saye rse xdek hal..."

IsI2 penting..~~

Encik Kus : saye bwu lpas meeting td, hmm, kamal sbok ngn micro edis..kalo awak...(smbil buat muke penuh harapan)..
aku : da tutup muka dgn handout WSN tuh.."saye dapat agk dah..nak suh saye develop system kan..."
Encik Kus : kite buat dummy data jeh dlu..boleh kan..start work on it next week.
aku : php ke asp.net? asp.net saye penah la buat...php no exp..tp da search..for graph visual..ade php+swf
Encik Kus : better php..so, saye akn letakkan awak kat bilik blkg la eh..so, pasni balik 630 la buat keje ehh..
aku : err..heh..(smbil senyum simpul jeh..tu jeh yg mampu kot..)

penutup..

tbe2 aku xde mood nak balik umah diz week

(+,+)" sigh~

ok...nie afte balik kje plak..aku p mkn kfc ngn the RO's..aku baru taw cter sbnar d sblik WSN nie..agk kijam..n aku rase cam nak hack balik system yg aku bakal buat bile aku da abes LI kat cedec~ haha..keji..keji..mmg! sgt! bile aku taw ape yg d sebalik dari projek nie..huh! bek aku amek mende nie wat fyp aku pon bagus..xyah pk payah2..haish~ kuntrul2..wat kije seikhlas hati..anda sdg berLI nie, harap makluman okes~

No comments: