Monday, July 27, 2009

ade aku kesah?

aku discover smlm..page usm da baru..
itupon..lepas bace status En. RO itu pasal penemuan spesis lalat terbaru kat USM..
so name saintifik die ade Mindeni kt blkg die..smpena Bumi Minden Kite..(induk yeh)

urm...n then, alang2 da smp page usm..aku bukak la page profile..cek2..hmm, cgpa..aku nk grad dgn 3 ke atas! yosh! berusaha.

bukak2..lagi...click2 sane cni..hurm..bukak fees..ade byaran tertunggak! Rm 1302..pa diaa..JPA da masuk kot..die x update lagik ke..nape tulis kat ctu..yuran aku x setel lagik..hurm..da pelik da nie..urm, jpa yg masuk patut nye da siap potong dah..jadik aku assume page tu x update lagik..kite tggu beberape hari lagik..kalo x, sah mmg ade problemo ngn jabatan bendahari...


//////////////ni adela function yg nak print kan page..saje jeh taruk..memandangkan hari ni, aku tgh memasukkan function nie dlm system aku////////////////////////




New Page 1












hmm....
mata ....salah..bawah matakene gigit serangga..aduh!
jumaat ini balik umah..
aku sgt hepi..
angah jau balik dari langkawi mlm itu..
ahad suda janji mau ke PC FAIR d KLCC..
ouh, gumbira nya bersama keluargaa~~

oukeyh..sile smbg kije anda..
skian harap maklum~
p/s : tajuk x berkaitan ngn ape yg yg d post.


4 comments:

Siti Hasanah said...

pahal ak klik cm nothing happen je??

Cik Pelangi said...

mmg la..sbb sbnr nye, aku nk taruk code html..tp die translate code tu plak..huhu..mlas nk ubh...lalala..~ biarkan jeh

nikillas said...

code mende la ko letak tu.. clik2 takde mende jadik pun.. ingat ke keluar la bunga2 api ke.. bola2 api ke..

Cik Pelangi said...

@nikillas..adoii..pehal plak nk bunga api..ko nie pon..