Wednesday, September 16, 2009

i'm getting married dear

hem..
akhir bulan mei, or awal bulan june. ko free x?
asal??
datang rumah aku boleh?
ade open house tertunda ke? ekeke..
open house perkahwinan aku..
what?? bukan kate after grade ke?
i'm getting married dear..doakan evytin' doin' fine ye sayang


*ouh..i will dear*

huhu~ membe selepak, sekatil, semensekeh, segosip, semenshopping, semelantak, semelalak..nak kawen!..walaupon aku takde la rapat sgt ngn die, tp kire kalo aku meroyan kat bilek sorg2, aku mmg akn kompem chow p bilik die kat Tekun. huhu..jadik baek, pas kne wat assgnment JAVA same2..nk kawen dah ko ye..fuhh~ aku plak ketaq..hang yg nk kawen..haha..bukan aku..tp aku plak yg eksaited melangit.

p/s:die ajak aku teman p kursus kawen~ *wink* dgn gatal nye aku agree~

p/s 2:ade sape2 nk kawen ngn ai? haha...nk kawen gak la mcm nie..gile gatal ouh..sile lempang daku bertali arus~

2 comments:

iPai said...

kawen kawen kawen kawen ... fuh cukup 4 .. ( tak tau ape motif aku buat cam tuh .. hahah)

Cik Pelangi said...

sbb hang pon gatal nk kawen..kan3?? eleh..x ngaku plak ipai..