Saturday, August 22, 2009

ahlan wasahlan ya ramadhan~

salam alaik~

buat rakan, sahabat, teman..

selamat menyambut ramadhan. sile la jage mkn anda..

*jgn jadik mcm saya*

uh, mohon maaf juga pada rakan2 sekalian, andai ada yg terkasar, tersinggung tnpa sedar. saya hanya insan yg lemah dan serba kekurangan..ramai yg msg *put *muz *bir *ut *parut *zul *fit ....xterbalas msg kalian..mcm xtaw jeh saya nie jenis, sejam kemudian..atau pon..xblas. mgkin kdt xdak. maafla, henpon ku mmg kurang kaseh syg.


jadik..akhir kata..sambutla radhan yg mendatang ini dgn penuh kesyukuran dan berterima kasih pada yg satu itu kerana kita maseh d beri kesempatan untuk bersua dgn ramadhan kali ini. mungkin ini ramadhan kita yg terakhir, wallahua'lam..maka, beribadatla ibarat kamu tidak akan ketemu lagi ramadhan strusnya..mudah2han amalan kita di terima..

eh2, mcm tazkirah ramdahan plak..huhu..tp truly from bottom of my heart..saya rindu nk bukak puase ngn rakan2 sya kat induk, bli lauk same2 buka same2..saye, nisa, nada n azue n yna pon kadang join..ngee~ tp masing2 da de komitmen msg2 skang, busy2..saye pom kdg2 bz gk..salah* slaloo...bz. eheh. tp sesekali chill, pe salah nye kan..*rindu*

rindu rumah jugak* tsskk..pagi td, sahur dlm kete dpn 7 e..roti n air ribena. kol mama, mama da abes sahur dah. n nie td mama kol lagik, ma tgh masak rendang ayam..mee goreng 3 rasa, nugget ayamas, kuih mueh yg bli kt param. huhu..meriah2.. next week kakak balik ek ma, ngn abg skali..so, complete sume adik beradek ade kt umah..bukan sng nk sume ade..huhu~ yesh3!!..n saye? buka...x beli mknn lagik! hehe..da kul 630 oit..jom2 tgk kt kafe de ape..huhu~ ukee..enuf2..

salam ramadhan, n selamat berbuka puasa buat sume..jage diri, jage hati, jage iman, hiasi peribadi..

2 comments:

YAN^S said...

selamat berpuasa...kau sure tak penuh.... lalalala

peLangi said...

waa..~
saje je ko kan YAN^Z
da la p bazar ramadhan x ajk aku..
huh~ merajuk ngn ko seminggu~