Monday, August 03, 2009

hari sabtu itus



sabtu lepas pegi pc fair sama angah dan kak ida.
itu angah..berbaju coklat! kak ida berbaju kurung moden hijau..(kak ida adela awek angah)
angah beli laptop baru!
kaler merah inspiron dell 14'
kate mau pegi hari ahad, tup3 hari sabtu da cabut
sorry nisa, xpat jumpe hang,
aku rush2 la nk p sabtu..
hakhak..meninggalkan majlis dlm keadaan tergesa2.
korg yg taw, pasti faham knape kan?
lantas, hanya ibu ku saja yg d perkenal kan pada beliau,
aku?
+dun-care mode+



aku hanya beli barangan dari booth sonic gear itus.
hurm...
noted! satu lagik, aku berpusing ke klcc dan leisure mall
dgn berbaju kurung merah n high heels serta porch bag.
ouch! untung tidak berjumpa siapa2.
kerana jika berjumpa pon, mreka tidak kenal siapa aku.
sbb kata mereka aku kelihatan lain berbaju kurung,
apekah? ouh...

p/s : pesanan penaja..sile jgn main d tepi landasan lrt. berbahaya~ sekian terima kaseh~





nota kaki :

Jealousy...
is like a CUTE POISON..
(dlm prison breaks)

2 comments:

iPai said...

lain dgn baju kurung ??? sangat lain lain lain lain lain lain sgt ... uhuhu ... hampir tak cam kat cafe ari tuh .. hehe

Cik Pelangi said...

kat cafe?
x nmpk pon anda...
maybe x cam anda juge, kerana anda memakai baju kurung jugak kot..
hahahahahaa~