Friday, June 24, 2011

Kehidupann....

Orang kate...kalau nk belajar pasal kehidupan...datang India..
akan nampak mcm mane org struggle nk hidup.
perbezaan yg sgt melampau, kalau kaya tu, mmg kaya sgt.
or miskin yg melampau.
Bersyukur dgn ape yg ada sekarang.
Serius. Bersyukur la.
Kat sini, ko susah gle nk kene hire sbb sume org masing2 ade degree n master. sepah2. N kerja plak terhad dgn nisbah org yg wujud kat bumi india ni. n bile da d hire, ko buat perangai sket, sng2 je dia akan fire ko. Ramai lagi yg dying to work!
Sila la bersyukur dgn ape yg kita ada. huhu.

ps: g gym smp sakit2 badan. LOL

ps 2 : Orang kaya..kayuh basikal kat gym/rumah ntok buang lemak sbb lebih makan. n org susah kayuh basikal, peluh2 hanya untuk mencari sesuap mkn..ironi kan? huhu.

happy weekend! :)

5 comments:

miss puteri said...

hee. dah update. moral of the story hari ini. bersyukur, kerja baik2. marilah ke gym .hee..

happy weekend dear! weekend yang penat ini.hee

iPai said...

banyak tempat kepadatan tinggi memang begitu .. kalau kat indonesia pun sama juga ..

hepi weekend

senyumSOYA said...

tu la hidup kan..
kena sentiasa bersyukur~ tapi kita biasanya leka dgn nikmat dunia..

perbaiki diri~ ^^!

Kel said...

selesa kan kita kat malaysia niee

Cik Pelangi said...

puput~ yep3. kadang2 kite ni demand sgt. xkene tempat. bersyukur~

ipai~ yes, i guess so! maka bersyukur ntok kita yg d malaysia.

senyumSoya ~ agree! :) same2 perbaiki diri

kel ~ hoi! celah mane ko smpai ke sini..huhu. malu~