Wednesday, July 13, 2011

Baby. Baby. Baby.


sumber : Reuter kat yahoo page
Baby ni lahir kat Texas dgn seberat 7.3 kg! Boleh bayang x mcm mane agk nye mommy dia mngandungkan dia...huhu...

Mase baby2, serasa aku, aku lahir kurang dari 4 kg kot..n lahir ikut tingkap plak tuh. Tau x lahir kot tingkap tu ape? lahir dgn pembedahan..sbb tu mama kate, aku ni degil org nye. haha. ade relation ke?? hmm..

kesimpulan nya. sayangi la ibu anda. baru borak ngn mama tadi, tnye cmne la kalau aku kne assign kejekat india 2 tahun ke. mama kata, xpayah laa...haha. * aku pon xnk. kalau kat aussie ke, bes gak. haha. dang!

2 comments:

iPai said...

4 kg ?? berat juga tuh ..

nanti baby dia berat berapa plak ek ?

miss puteri said...

lucu soalan di atas. saya tak sampai 4 kg pun.kecik. saya lahir ikut pintu.. hehe...