Monday, July 04, 2011

tiba-tiba

bila benda atau peluang yang lammmmaaa sangat kita tunggu..n mungkin hampir ptus asa. dan lebih kepada biarlah..mungkin baek lagi jika aku merangka yang laen. yang lebih baek untuk aku mungkin.

tiba-tiba.

peluang tu muncul. tapi, aku xmampu fullfill, sbb aku xmampu sekarang.

sedih nye! xtau nk describe mcm mane, rase mcm kekuatan yg kumpul untuk planning sume yang laen tu, yg aku pujuk diri, tanam dlm diri..seakan goyah..huu.

huuu. nangis. walaupun, aku pon tak aku dpt atau tak.

tp, peluang untuk mencuba tu ada depan mata! n akan cuba buat yg terbaek!

hmm. nangis!

p/s:  anyone. please sponsor tiket balik Malaysia.

2 comments:

puteriraifana said...

huu..kenapa ni dear.. mehla cite..
pasti ada yang lebih baik utk kamu.. perancangan Allah itu yang terbaik. ...sabar ye..

*kalau saya jutawan dah sponser tiket balik malaysia, tapi saya bukan*hee

iPai said...

kalau rezeki tuh ada, mesti dapat punya .. yang penting usaha .. dan terlalu emotional dengan resultnya .. tabah menghadapi ..

tak baik meratapi benda yang kita tak dapat ...

sekarang usaha habisan ..